sunnuntai 9. kesäkuuta 2013

Edy mummolassa palloilemassa

Eli ei minun mummolassani (sellaista edes ole) vaan Edylle mummolassa, eli minun vanhempieni luona. :D Edy on se minun oma karvalapseni!

Tultiin siis täällä korvessa käymään, kun äitini soitti, että voitais tulla tänne syömään ja saunomaan ja olemaan vaikka yön yli. :P Noh, sama se oli lähteä. Olihan minulla taka-ajatuskin, koska en ollut kertonut vanhemmilleni siitä, että olemme muuttamassa tuonne etelään. :D Varmaan siitä syystä, koska olin joskus joulun aikoihin maininnut ohimennen, että tällainen mahdollisuus olisi, niin silloin äitini ei siihen ajatukseen kovin hyvin suhtautunut. Olin siis päättänyt, että kerron vasta, kun lähtö on oikeasti edessä. Ruokapöydässä sitten kerroin, että nyt se lähtö on edessä ja poikaystävällä on töitä... Ja mitä kummaa... Nää vaan toivottivat onnea ja olivat ilosia meidän puolesta... En olisi yhtään osannut odottaa noin positiivista asennetta, ainakaan sen ensireaktion perusteella. : D Mutta siis todella hyvä vaan, että asia meni näin helposti vanhempieni päähän!

Äitini oli ostanut Edylle TAAS ties mitä... Herkkuja, palloja, leluja (joo ja miulle kympillä jotkut kengät :'D). On nää vanhemmat kyllä ihan myytyjä tälle koiralla, vaikka aluks olivat niin tän koiran ottamista vastaan, hah. :D

Ja nuo äidin ostamat uudet lelut olivat selvästi Edyn mieleen:


Tässä vielä videopätkä Edyn palloilusta:


...Ja pakko sanoa, että tuo rantapallo kesti tuon koiran käsittelyssä sen tunnin, kunnes kuului: "POKS!"... : D Mutta kiva se oli lörttönäkin!

Siru seurasi Edyn riehumista iskän rakentamassa Sirun tähystyspaikassa. :D


Tänään pitää sitten herätä aikaisin aamusta ja lähteä "asiantuntijana" ostamaan äidille uutta tietokonetta... :D Saatiin täältä myös paljon ruuanlaitto/leipomisvälineitä, kun niitä olen vähän kaipaillut kotiini. :P Uudessa kodissa sitten pääsee leipomaan ja urakalla! :)

Päätimme myös, että meidän on järkevämpi tehdä niin, että maanantaina otamme kaikki eläimet autoon mukaan ja ajamme Vantaalle poikaystävän vanhempien luokse. Sieltä käsin etsimme asuntoa ja näin eläimet eivät ainakaan ole muuton tiellä, jos se tuleekin äkkiä. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti