perjantai 24. toukokuuta 2013

Frisbeekoira!

Heis jälleen! Tällä viikolla on ollut kaikenlaista puuhaa. :o Maanantaina heti aamusta appivanhemmat tulivat käymään ja menimme poikakaverini kanssa heidän mukaan katsomaan keittiöitä Ilomantsin mökin keittiöremppaa varten ja minä olin makutuomarina materiaaleissa, väreissä yms. : D Ensimmäisessä kaupassa, jossa katsoimme keittiösuunnitelmaa, meni jo useampi tunti, joka jälkeen kävimmekin porukalla syömässä ja sieltä sitten seuraavaan kauppaan taas katsomaan keittiösuunnitelmaa muutamaksi tunniksi. : DD Näiden jälkeen kävimme myös katsomassa kylpypaljua, jonka olisi tarkoitus myös tulla tuonne ilomantsin "mökille" syksystä, kyllä sitten siellä kelpaa minunkin lillua saunan löylyjen välissä! : D

Ilmottauduin myös autokoulun kakkosvaiheseen maanantaina. Arvioiva ajo minulla olikin sitten eilen torstaina ja tänään olin sitten liukkaanradalla ja turvahallilla. SE ON NYT SITTEN SUORITETTU! Eipähän sekään enää vaivaa ja paina takaraivossa. :))

Niin kävimme tosiaan Edyn kanssa tiistaina 21.05 mätsäreissä, mutta voin suoraan sanoa, että ne menivät päin p******ä. Edyllä on alkanut uhmaikä ja se kyllä tuo sen esille. :D Esimerkiksi nyt mätsäreissä... Koira osaa kulkea nätisti ja olla nätisti, mutta se päätti, että nyt hän ei muuten todellakaan tee yhteistyötä minun kanssa ja jooh... :D Hyppi ja pomppi minua vasten kehässä juostessa ja aivan kuin se olisi oikein yrittänyt olla askeltamatta nätisti, eli laukalla ja hyppimisellä mentiin. Sitten kun laitoin pojan seisomaan, niin se koitti haukkua ja komentaa minulta naksua kädestä, huoh... :D Muttah, onneksi se uhmaikä ei ole kuin sen "pienen" ajan vaiva. :'D

Eilen käytiin illasta kokeilemassa, että mitenhän tämä koira innostuu frisbeestä ja hyvin tuo näytti uppoavan. :D Siinä sivussa kerkesinkin hyvin räpsimään juoksukuvia! Ja niitä nyt:



















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti