torstai 25. huhtikuuta 2013

Noniin, potkastaampa käyntiin! ;)

Eli olen jonkin aikaa miettinyt oman blogin avaamista. Se ajatus oli päässyt muhiutumaan tuonne takaraivon uumeniin, kun olin lueskellut eri ihmisten tekemiä blogeja. Se on yllättävän mielenkiintoista päästä urkkimaan toisten arkea. :'D Mutta tämä blogi ei ole varmasti mitenkään lennokas, tai elämäni niin kamalan mielenkiintoista. :D Yksi tarkoitus tällä blogilla on toimia minulle niin sanottuna "nettipäiväkirjana" ja voin aina itse selata tapahtumia taaksepäin ja lukea ne kuvien kera uudelleen. :D Käsin kirjoittaminen minua ei nimittäin kiinnosta!

Eli minuun ja lemmikkeihini pääset tutustumaan hieman tuolta yläpalkista. :)
Ajattelin aloittaa tämän kertomalla vähän vaikka tämän vuoden kuulumisia. :D Alkuvuosi meni aikalailla koiranpentuhuuruissa, sillä tämä pentumme täytti 8 viikkoa 6.1.2013. Siinähän sitä aikaa kului nopsaan, kun opetit pentua sisäsiistiksi ja veit sitä vähintään tunnin välein pihalle, mutta tuon idean se suurimminosin oppi parissa viikossa. :D

Koira sai kasvaa kasvamistaan ja asianmukaiset rokotuspiikitkin tuli hommattua. Maaliskuun alussa minulta kuoli yksi gerbiileistäni ja se sytytti minulle jälleen gerbiilikuumeen. Pian meille muuttikin omaan terraarioon kaksi poikaa ja myöhemmin kahden tytön seuraksi vielä kolmas. :D Minulla on oma pieni haave siitäkin, että rupeaisin kasvattamaan gerbiilejä, mutta nähtäväksi jääpi. :)

Synttäritkin minulla oli tässä välissä (30.03) ja lahjaksi tuli poikaystävältä järkkäri! NOM! <3 En ookkaa sitä himonnu ku jostai ala-yläasteelta asti. :D Porukoilta ja poikaystävän porukoilta tuli rahaa, kuohuviiniä, joku elämänvinkki- kirja ja jotai pikkukrääsää.

Mikä minulla on nyt tässä vireillä, niin se, että Edy sais alkaa käymään mätsäreissä. :D On vähä tumpelo olo, ku Edyllä on ekat mätsärit nyt lauantaina, mut mie en tiedä näyttelyistä/mätsäreistä juuri mitään... En oo koskaan ees käyny näyttelytapahtumissa, joten varmasti tosi hyvin menee joo! Voisin veikata, että niin kaikki mahdollinen, kun mahdotonkin menee pieleen, ainakin sillä minun tuurillani. D:< Tänään onneks kuitenki collieporukan kanssa pidetään näyttelyharjotusta, jos vaan ei sada liian kovaa ja minun tuurillanihan muuten sataa!

Huh, jooh. Laittelen tässä vielä näin blogin avauksen kunniaksi litanjan kuvia elukoista! :D

Ekana kuvana tässä meidän ystävänpäiväelukat! :)


Sitten jotain gerbiilimäistä.








Edymäistä!






Toinen on kyllä säälittävä ku koittaa ahtautuu pentusänkyynsä. :'D


Kasvavat uudet, hienot hampaat! Kaikki naskalihampaat vaihtuivat parin kuukauden sisällä.


Edy pääsi leikkimään eilen Barbi- tytön kanssa ja kivaa oli! :)










Ja loppuun vielä tällainen "nami Edyn kuola"- kuva. : D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti